卖糖水的故老板

港片粉。没什么攻受概念,只想安安静静萌角色,做一个无节操的双担。
喜欢3PNP,强X路人X乱搞重口,但我知道我是个坚贞的CP粉。【……
人多势众 - 廿四味

给在黑帮叱咤风云的耀扬的歌~



打唔喺问题够疆就出嚟吹鸡我地班吹得最齐
打唔喺问题够疆就出嚟讲人多我地最多兄弟
打唔喺问题够疆就出嚟吹鸡我地班吹得最齐
打唔喺问题够疆就出嚟讲人多我地最多兄弟
兄弟立行架撑就喺对面个班
相同我玩嘢而家帮你埋单
你眼望我眼就喺睇你唔顺眼
你够胆就喺凭你呢几件蛋散
心口一个勇字当正自己勇士
想无事真喺唔洗旨意
一触即发一场厮杀
无刀疤点样学人家嚟行古惑
埋嚟捅埋嚟斩埋嚟你就死得惨

我出手快过子弹我面前就喺纸板
同门照斩一样一样照斩
大佬照斩一样一样照斩
出嚟行唔好念住真喺唔洗你还
唔洗烦等我一次过将你打残
唔好念住作反等我队冧你地呢班兰坦
一念天堂另一念应该系地狱
一只脚是监房一只预咗踏入棺木
有人收心养性匿喺监窗苦读
有人不顾一切争棍上位-符符碌碌
讲打讲杀讲恶讲霸道,捞黄捞赌捞毒帮大佬挡刀
古惑仔生涯无人会知道
净喺知道呢刻收到order 照做
讲打讲杀讲恶讲霸道捞黄捞赌捞毒帮大佬挡刀
古惑仔生涯无人会知道
净喺知道呢刻收到order 照做


评论(8)

热度(9)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据